بنیان نقشه البرز

گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی در استان البرز

بنیان نقشه البرز

گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی در استان البرز

بنیان نقشه البرز

اعتقاد دارم تا زنده ام باید بنویسم و یاد بگیرم و ثابت کنم که یک انسان هستم. این وبسایت برای بحث و بررسی و آموزش مسایل ریز و گاه خیلی مهم نقشه برداری تهیه و اداره می شود. 09371666406

آموزش وارد کردن نقاط به صورت گروهی به اتوکد

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

      در این آموزش یاد خواهید گرفت که چطور نقاط برداشت شده را وارد نرم افزار اتوکد نمایید. اساس اینکار با استفاده از اتولیسپ انجام می شود که بنده، فایل آنرا از یک سایت غیر ایرانی تهیه و آموزش آنرا ترجمه کرده ام. لازم به ذکر است که این آموزش تاکنون بیش از 12000 بار از وبلاگ بنده دانلود شده و جا دارد همینجا، از همه دوستانی که با لطف خود بنده را مورد حمایت قرار می دهند تشکر کنم. برای دانلود این فایل آموزشی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


حجم: 1.25 مگابایت | دانلود فایل

نظرات  (۵)

سلام درخواست  آموزش وارد کردن نقاط در اتوکد با تشکر
سلام درخواست آموزش وارد کردن نقاط در اتوکد مبلغ واریز گردیید بطور کارت به کارت 
درخواست آموزش وارد کردن نقاط در اتو کد مبلغ واریز گردید
پاسخ:
با سلام
لطفا حتما آدرس ایمیل و یا شماره همراه خودتون را هم بگذارید.
با تشکر از شما
مهندس جان شماره من
09111349452 فرهاد قنبری
رمز دانلود ورود نقاط به کد مبلغ واریزشد
پاسخ:
با سلام
رمز به شماره همراه و همچنین ایمیل شما ارسال شد
با تشکر از خرید شما
دستت درد نکنه مهندس :آموزش ورود نقاط به کد بسیار راهگشا بودوکاربردی"اگه ممکنه مبحث فری استیشن رو شروع کنیدبا تمام ریزه کاری هاش من قبلا سوالاتم را در سایت طرح کرده ام فقط یه نکته یادم رفته بود وآن اینکه:بعد از تعویض ایستگاه شماره روی مونیتور با شماره نقطه فایل خروجی مطابقت نداره وهمیشه از دو تا چند شماره به نسبت تعداد ایستگاه ها بیشتره مثلا شماره روی مونیتور فرضا 10 را در فایل خروجی 12ویا بسشتر نشان میده 
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرات شما
عذر میخوام بابت اینکه دیر جواب میدم.
در حال تکمیل سایت هستم. حتما یک آموزش راجع به بحث فری استیشن تهیه میکنم. این مشکلی هم که فرمودین، یکی از دوستانم در مورد توتال های سندینگ داشت و من همچین موردی را در رابطه با توتال های لایکا ندیدم. به نظرم برای رفع این مشکل میشه، بعد از استقرار روی ایستگاه جدید، شماره نقطه شروع را تغییر بدین. به طور مثال: اگر 10 تا نقطه را از ایستگاه قبلی خونده باشین، در ایستگاه بعد و بعد از تنظیم کردن دوربین، شماره شروع را مثلا 15 وارد کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">