بنیان نقشه البرز

گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی در استان البرز

بنیان نقشه البرز

گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی در استان البرز

بنیان نقشه البرز

اعتقاد دارم تا زنده ام باید بنویسم و یاد بگیرم و ثابت کنم که یک انسان هستم. این وبسایت برای بحث و بررسی و آموزش مسایل ریز و گاه خیلی مهم نقشه برداری تهیه و اداره می شود. 09371666406


برداشت با توتال استیشن جزء اولین کاربرد های این دستگاه به شمار میاد. در این مقاله سعی کردم تا همراه با آموزش این کار، به ذکر نکات کاربردی که گاها باهاش برخورد کردم هم بپردازم.

بعد از وقفه تقریبا طولانی که از زمان تولد پسرم به بعد اتفاق افتاد، این اولین آموزش بنده بوده که حتما کمی و کاستی های زیادی داره. لطفا با راهنمایی های خودتون، بنده را در تکمیل این مقاله یاری کنید.


حجم: 1.8 مگابایت | دانلود فایل

نظرات  (۵)


عالی بود مهندس دستت درد نکنه
پاسخ:
سلام دوست عزیز
اختیار دارین. لطفا آموزش های مورد نظرتون را بگید تا در صورت امکان، تهیه اش کنم.
سلام مهندس:چقدر خوبه آموزش منوی پارسل لند یا سیوسل تری دی را بزاری که انجام تفکیک قطعات زمین بروش سعی و خطا در اتو کد آدم را پیر میکنه .مهندس جان با نگارش ساده ی زیبایتان که منحصر بفرد هم می باشد زحمت  این کار را هم بکشید. سپاسگذارم
پاسخ:
سلام دوست عزیز
حتما، در لیست مقالات آینده ام قرار میدم.
سلام مهندس:مبلغ 25000ریال بحساب شما واریز شد لطفا رمز دانلود گوگل ارت را برایم ارسال نمایید .ضمنا آموزش برداشت با توتال بسیار خوب کاربردی وکلیدی بود.استدعا دارم سر فرصت ادامه آنرابا بحث :انجام فری استیشن از ایستگاه اول به دوم"تعداد نقاط فری اس.... زاویه وفاصله آنها با دوربین " تعداد نقاط فری اس... بهنگام پیاده سازی نقاط "میزان خطای قابل قبول وسایر نکات کلیدی این روش وفرق آن با روش بک سایت  فران سایت و.....حد اکثر و حداقل فاصله نقاط تا مرکز دوربین
با سپاس فراوان                                                         09111349452
فرهاد قنبری
پاسخ:
از اینکه با جزئیات کامل، خواسته خودتونو مطرح میکنید، ازتون ممنون.در اولین فرصت حتما.
از حسن نظر شما ممنونم.
مهندس آجامی باسلام واحترام
بسیارعالی بود بی صبرانه منتظر ادامه وتکمیل  آن هستم
اگر امکان دارد مطالب کاربردی مثلا شاقول نمودن ستونها یا تراز نمودن صفحه بیس پلیت ... ازاین دست مطالب درسایتتون بیشتر قراربدین
باتشکر
پاسخ:
سلام دوست عزیز
حتما مقالات را کامل تر میکنم.
از پیشنهاد خای خیلی خوبت هم تشکر میکنم
با سلام  مبلغ 25000 ریال به حسابتان واریز شد لطفا اموزش کار با توتال را برای من بفرستید  تاریخ 18/1/94  ساعت 55-10 دقیقه با تشکر   ایمیل reza.mashkani@gmail.com
پاسخ:
با تشکر از خریدتون
رمز به شماره همراه و ایمیلتون فرستاده شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">